Oğlum 14 aylık yaklaşık 3 gündür ishali var günde 3 kere yapıyor baya sıvı kusma yok halsizlik çok huzursuz sürekli memnuniyetsiz . Doktora götüreyim mi bilemedim ha geçer ha geçe dedim geçmiyor . Bunun yanı sıra iştahı normal eskisi gibi yemiyor ama doyacak kadar yiyiyor