Kızlar mesela trendyolda bir güneş kremi 200 lira aynısı eczanede 300 üstü. Dolapta la roche posay gunes kremi gördüm. Kozmetikci satıyor ama 90 lira mumkun degil boyle bir sey cunku normal fiyati 250. Sayfasına girdim maybelline ruhlar 40 TL kapatici 50 TL. Ya da bir temizleme jeline baktim trendyolda 190 ama kozmetik magazasinda 280 TL. Cok büyük bir fiyat farkı var. Belliki ürün sahte ya da son kullanma tarihi yakın. Ama düşünüyorum da markalar nasıl sahte ürüne müsaade ediyor. Sonuçta onların markasını zedelemiyor mu? İnternetten kozmetik hiçbir ürün almıyorum, buna el kremi dahil. Bir kere kullandığım kremi internetten aldım ve alerjik reaksiyon gösterdim. Yüzüm neredeyse mahfoldu. Doktora götürdüm, baktığında ürünün sahte olduğu söyledi. Ambalaj koku, her zaman olmasa da yapısı birebir aynı. Nasil iş bu anlamadım