@Soysal merhaba benim oğlumda geç doğdu 41.haftayı doldurdu 😀 sabahında hastaneye gidecektik, muhtemelen suni sancı verilecekti ama gerek kalmadı oğlum gece dünyaya geldi. Bende sizin gibi endişeli ve tedirgindim umarım gerek kalmadan sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz oğlunuza. Allah hayırlı, kolay doğumlar nasip etsin 👶🏻