ArassMom_ Başlıkta da yazdığım gibi Akülü Araba almayı düşünüyorum. Önerebileceğiniz bir marka yada model varmi ? PILSAN RANGER düşünüyordum aslında alıp memnun olan varmi ?
MelisaGoktugMommy ArassMom_ e bebekten mercedes aldik cok memnun ksldik biraz pahali ama digerlerine kalite bakimindan en iyisidi
TheBossMom ArassMom_ havalar soğudu artık evde mi sürecek bende almayı düşünüyorum ama geç kaldım sanırım 😃
Bircaykoyicelim ArassMom_ Mercedes ve Porsche oğlum ve kızıma aldım. Aküsü 1 ay hatta daha fazla rahat giriyor. Fakat şimdi olsa almazdım. Çok pahalı ve çok gerekli bişey değil😊
ArassMom_ TheBossMom Fiyatlarin her geçen hafta daha da arttığını düşünürsek şuan 3.5 - 4 bin olanlar yaza en az 5-6 bin olur hatta fazlası bile olur yazın son günlerinde binsin yaz içinde hazırlık olsun diye aldım 🌸🌸