Merhaba oğlum 5 aylık ve onun tüm yenidoğan kıyafetlerini satıyorum alacaklara şimdiden hayırlı olsun toplu satacağım paket olarak hepsini 900 liraya vereceğim.Ayrıca fotoğrafını çekemediğim zıbın ve puset örtülerini de hediye edeceğim.İstanbulda yaşıyoruz.Ürünleri tek tek satmama sebebi hem kargo pahalı hemde tek tekten ziyade böyle daha uygun fiyata geliyor olması.Ürünlerin çoğu ebebek bikaç tane farklı marka var.