Arelkaplan 23 aylık bebeğim var. 18 aylıkken kontrol sırasında ön bıngıldagının kapanmadığını söyledi doktor. D vitamini verin dedi. Halen kapanma söz konusu değil. Yaşayan varmı böyle? Neler yaptınız?
SemaK Arelkaplan bende götürücem 2 gün sonra 18 ay kontrole ama bizimde daha kapanmadı bıngıldak bakalım ne dicek
Begum_eda123 Arelkaplan bnmde 18 ay kontrolünde kapanmamış demişti sonra 24 ay kontrolünde kapanmıştı
Arelkaplan 2205yasemin 2 yaşta kapanmış mıydı? Bide bişey kullanmış mıydınız? Yada test felan yaptırmışmıydınız?
Begum_eda123 Arelkaplan bnm kızımda 18 aylikken kapanmamış 24 ay kontorulinu bekleyelim dediler kapanmassa o zmnda çocuk doktoruna yönlendirirz demişti hemsire
AselBebekveAnnesi Sule22 ben çok erken kapanması iyi değil diye duydum isterseniz bir çocuk doktoruna götürüp danışın