Gulus_28 Merhaba arkadaşlar bebeğimin vücudu kuru dalinin bebe yağını kullanıyorum ama kuruluk var önerebileceginiz bi krem losyon var mı
Smremr120220 Gulus_28 merhaba benimde bebeğimin cildi aşırı kuru Dalin kullaniyordum bıraktım şuan mustelanin şampuani ve bebek yağını kullanıyorum ve ayriyeten bebek vazelini aldım şuan vücudu biraz daha nemlendi