Berentos hey allahım ya mama versen anlıcamda anne sutunde ne dıyetı. 2.5 3 ayından sonra zaten bebek emme sıklığını azaltıp kendı öğunlerını belirleyecek. Ozmana kadar her istediğinde meme ver canım o doktor da bilgilerını guncellesın bıraz. Zaten 3 ayından sonra kılo alımı çok düşüyo bnm oğlumda 3 ayına kadar ayda 1 kılo aldı sonra 250 300 gr arası aldı hep keşke o aylarda daha fazla alsaymış