Bebeğim 6 ay 8 günlük ek gıdaya başladık doktor her ek gıda sonrası ve mama sonrası su teklif etmelisin dedi. Sadce biberonla su içirebiliyorum mama içtiği biberonun ucu 2 iken su içtiği biberonun ucu 1 ve su içtiği biberonunun ucu çok küçük olmasına rağmen her defasında genzine su kaçıyor ardından öksürüp kusuyor 2 numara denedik o hiç olmuyor bu durumu yaşayan var mı?###