Bebeğimi ayaklarımda sallarken saçlarıma fön çekerdim, onu yerine uyumaya bırakınca hemen üstümü değiştirip makyaj, biraz parfüm sıkardım. Yapmadıkça daha da miskinleşiyosun bu bi gerçek, kendini yorgun hissedersen bebeğin uyuyorsa hemen kalk üstünü değiştir makyaj yap bi kahve mis gibi iç. Bebiş uyumuyorsa onuda al yanına bi yandan konuş bi yandan makyajını yap🥰 ben oğlumla konuşa konuşa yapardım herşeyi. Şimdi 18 aylık oldu makyaj malzemelerini tek tek veriyor elime bende sürüyorum. Arada kendine de sürmek istiyor tabii😂 diyeceğim o ki miskinlik geldiği an hemen kalk kendin için bişeyler yap uyudukça uzandıkca daha da gevşiyor vücudun