Nefestosss canım ben 7 aylıkken bazen 2 bazen 3 veriyordum ama az az tabi toplamda 2 çay bardağı yeterli oluyor. Emzirmeden 2-3 saat sonra olacak şekilde ya çorba ya meyveli yoğurt ya da danone, meyve püreleri veriyordum sabahki öğünü de irmik/yulaf/lor/yumurta sarısı pekmez şeklinde farklı farklı vermeye çalışıyordum.