Arkadaşlar merhaba Size bir şeyler danışmak istiyorum 3 tane Doktora sordum üçü de acelesi yok ama olman gerek dediler safra kesemde taş varmış 10 milim kadar sizce bir süre daha beklemeli miyim yoksa ameliyat olmalı mıyım olup da bu konuyla ilgili beni biraz Bilgilendirir misiniz kafam çok karışık öyle acil bir durumum yok ama yıllar sonra da olsa Eninde sonunda olmam gerekmiş çünkü safra kesesindeki taş ne zaman düşeceği belli olmaz diyor Doktorlar da o konuda bir şey diyemiyorlar düşmez de düştüğü yerde kanala düşermiş O da biraz cıkarmıs