Melek_Eymenim 3aylk bebegim önceden agulardı cıglık atardı bz konusurken karsılk verdi smdi tık yok nye ya😭
Gizemmyigit Melek_Eymenim bence hepsi öyle.. sonradan farklı şeyler yapıp yine unutacak canm.. mesela öpücük atacak 2 hafta sonra onu da unutacak
Ayb Melek_Eymenim normal bir süreç ara ara sessiz dönemleri olacaktır sonrasında yeni beceriler gelecektir endişe etmeyin Sevgiler
Seheryvz Melek_Eymenim benim kızımda aynı hiç susmazdı agucuk gucucuk bi anda kesildi nazarmı deydi diye düşündüm 4 bucuk aylığız şuan ara ara aguluyo değişik sesler cıkarıyo galiba etrafı keşfetmeyi öğrendiler iyice ondanmı oluyor acaba anlamadım
mevakrblk Aynı şeyi benim kızımda yaptı agucuklar havada uçuşurken bi anda kesildi bu sefer dönmeyi öğrendi galiba yeni bi şey keşfederken yapıyolar bunu 4 aylığız iki gündür tekrar başladı kendi kendine söyleniyo
bsrpyrz Seheryvz bnmkide aynı bende farkettim konuşmuyor diye ama dönmeye çalışıyor el ağzında sürekli 😭 biz uuuuuuu diyince konuşuyor o sesi çıkarıyor 😂
BGY Melek_Eymenim benim ki de aynı agulardi bi anda unuttu onu bidaha yapmadı yeni şeyler öğreniyor daha sonra normal bisey yani yaşayıp görüyoruz sürekli biseyler 😍
Esracim Melek_Eymenim o bizde de oldu tatlım bende o kadar endişelendim doktor arkadaşlara sordum ama normal olduğunu söyledi. Sonrasında bir kaç kere daha aguladi ondan sonra bıraktı. Şimdi 9 aylık ama 5. Aydan beri gayet güzel sesler çıkarıyor.