Meltem35 Bebeğimin tırnağını keserken etini kestim. Çok az ağladı ama benim içim paramparça oldu. Ben ondan çok ağladım. Hastaneye götürdük eşimle doktor bundan hicbirsey olmaz dedi. Krem verdi 2 güne geçer dedi. Ama hala ağlama krizlerine giriyorum. Eşim sarılıp sakinleştiriyor. Basına böyle birşey gelen var mı? Psikolojik olarak nasıl başa çıktınız ?
Hnfth Meltem35 bende kesmiştim ama öyle çok değil biraz ağladı tabi benm içim yandı hep kendimi suçladım kızdım bidaha keserken çok çok dikkat ettim bidahakine dikkatlı ol canını sıkma öyle öyle büyüyecekler ağlamana gerek yok
Ebruegemen Meltem35 :( ben malesef birazcık kestim az ağladı ama tabi ben perişan oldum bütün gün durup durup kızdım kendime birdaha da uyanıkken kesmemeye karar verdim uyurken kesiyorum artık tırnaklarını geçmiş olsun sizede
Masalim Meltem35 canim bende kestip bir hafta 10 gun hep agladim ve o ani gozumun onune getirdim cok kotu birsey
ygmr Meltem35 bende kestim hemde bildigin et kopardim aglamaktan oldu beni dusunki srn gozlerim dabul gibi oldu ama ertesi gun hemen gecti
sevcan Bende bırazcık kesmiştm chıcco nun tırnak setı var ondan almıstm onun ıcındekı tırnak makası cok buyuk tabı deneyımsızlık bılemedm oyusden oldu dha sonra wee nın cok kucuk bı tırnak makası var bebekler ıcın onu aldm smdı tırnagnı goreblıorum bı arkdasm sütünü damlat dedı hemen damlattm. ağlamadı Allahtan.. tırnak makasm buyukse senınde wee nın var tavsıye ederm keserken gorunuo eti.
Lcy03 Meltem35 okurken gülümsedim.aynisi bizdede oldu babasi tesmisdi kanadi bide kizim.aglamadi ama.o minicik parmakdan kan akinca esimin surati deyisdi kendini cok sucladi bende simdi üzerine gitmek istemedim soncfda kimse bilerek yapmaz bidaha kesmeyecem dedi bi hafta sonra eline bebek tirnak makasini verdim yap dedim yoksa hep korkacakdi bisey yaparim diye bidaha da olmadi cok sükür öle öle ögrenwcez napalim bazilarinda cocuk yere düsüyor bilmem ne ben panik bi insanim aslinda ama cidden hamile olunca sabir etmesini ögrendim 😁😂
deletedmom4842 Meltem35 Canım bizde yanlışlıkla kesiyoruz ama cidden bu kadar ağladın mı? Ağladıysan sana üzüldüm ben olur böyle şeyler her yanlışta böyle ağlarsan ohoooo 😂
Meltem35 Demek ki herkes benzer şeyler yaşamış. Doktor bile bende kesmistim çocuģumun etini dedi. Bende beni rahatlatmak için diyor diye düşünmüştüm. Hastaneye gittiğimizde ben çocuktan daha kötü durumdaydım.
bayb1 Yani kusura bakmayında trajıkomık bi azıcık eti kesildi diye doktramı qittniz qeçmiş olsun o zaman
Mrymrn Meltem35 sakin olun cici anneler çocuk bu böyle böyle büyüyecekler rabbim beterinden korusun anne ciğeri vijdan azabı yapıyoruz ama bazı şeyler icin ne kadar dikkat etsekte olacak olan oluyor cok kanamasi olmadığı müddetçe bisey olmaz yeni doğanlarda tırnak kesilirken eti kesilirse kanama bazen çok olur durmaz derler o zmn tibbi mudahele sart aksine bisey olmaz allahin izni ile
Narin Meltem35 Bebek makasıyla kes canım☺️ eti kesmen pek mümkün olmuyor hatta neredeyse imkansız ama sen yinede dikkat et tabi. İnstagramda ebe ayşeden öğrendim bu yöntemi Allah razı olsun dedim bizler niye akıl edememişiz diye düşündüm.
Meltem35 Evet birdaha asla tırnak makasiyla kesmem. Ucu ince bebek makası aldım. Hiç kanama olmadı ama bebeğim öyle bir dudağını büktü ki hala içim düğüm düğüm dün akşamdan beri yeni yeni kendime geliyorum
Miniklerim03 Acemilikte olur öyle seyler canım bnde ilk bebegimde her asıya gidişimzde o aglardı ondan cok ben aglardım smdi ikinci bebegim alıstım asıya aglamalara sakin olabiliyorum
hirayse Ayy resmen ben aynisini yasadim cocuk susmus kucagimda ben agliyorum yengem yakin bana o geldi kahve batirdi eline biraz basindan yukarida tuttu gecti birkac gune ama ben 2 saat agladim çocuğun yüzüne bakamadim utancimdan cok kötüydü