Wonderful_mom Kızlar bebegime tulum alacam da suan 5 aylık. Tulumu penye.. 6.9 mu alayim 9.12 mi.. nisan dogumlu bebegim. Bir de kilo 5.600 zayif yani
serebro Wonderful_mom tulum alirken bence büyük almak önemli çünkü kısa sürede kuculup ağ kısmından vs kasıyor bebegi 9 12 alırdım ben bütün kış rahatla giyer 6 9 kısa süre giyer
bebitonunannesi_ Wonderful_mom bence 6-9 alın benim oğlum normal kiloda bi bebek 4 aylık herşeyini 6-9 alıyorum
MelisaGoktugMommy Wonderful_mom 6 9 al ozaman canim hangi marka alacaksin e bebegin kaliplari kucuk oluyor bide civilin
Tweetyy Wonderful_mom 6-9 al derim. Benimki 9 aylık Aralık’ta 1 yaşına girecek 12-18 aldım çok büyük geliyor gözüme bilmiyorum bu sene giyebilir mi
Dondurmalikahve Wonderful_mom LC waikiki’nin kalıplarının bazıları biraz büyük bile olabilir o yüzden 6 9 alin ortalama 5,5 kilo çocuk için 9-12 büyük olur