Prensesannesi38 İphone dışında yeni çıkan kendiniz veya çevrenizde kullanıp memnun kalınan telefon önerisi bekliyorum kızlar sıfır alıcam bana bi yardımcı olun
Gizemlim Prensesannesi38 canım ben yaklasik 2 yıldır samsung m31 kullaniyorum ozellikle bataryasindan cok memnunum.
Noname21 Prensesannesi38 ben samsung a 31 kullanıyorum memnunum ondan önce smasung note 5 kullanıyordum indan da memnunum samsung note serisi guzel