Deletedmom_37 bebekleriniz yabancılara karşı nasıl acaba bizim ki pek gülmez çekinir hemen bana kaçar mesela annemgil gelir sık gelirse güler ama biraz geçsin bir iki hafta geçsin onada gitmez pek
Haydinn Deletedmom_37 15 aylık kızım bazen surat asar mutlu etmek mümkün olmaz 😂 bazen de mutlu utangaçlığı var ama büyükler onunla konuşunca gülüp bacaklarıma kaçar anneanne babaanne dedelerini tanır bilir yabancılık çekmez bence a normal bi durum yok her çocuğun mizacı bir değil 🙏
mavikalpefe124 Deletedmom_37 biz hafta 2 3 kez çıkmamıza rağmen fazlasıyla atılgan ve herkese gitme eğiliminde. Sanırım biraz da bebek ile alakalı. Büyüdükce düzelecektir diye düşünüyorum. Çünkü bende rahat 5 yaşına kadar kimseye gülmez gitmez soğuk bi yapıya sahipken büyüdükce açılmışım.
Deletedmom_37 mavikalpefe124 yabancılara ağlamaz ama bana kaçar bana gelince güler yapı meselesi herhalde
Deletedmom_37 Birdunyabircennetannesi benimkide güler ama brnim kucagimdaysa güler uzaktan…. ama biri yanına yaklaşınca bana kaçar kucağına almak istese gitmez
Deletedmom_37 Haydinn aynen benimkide öyle yapıyor parkta oynuyor mesela biri eğilip sevmek istese hemen gülerek bacağıma yapışır bana kaçar