Hanimlar kizim 10 gun sonra 14 aylik olcak insallah.
Kan testi verdik kizimin demir degeri 50 cikti normal degerler 50 ile 170 arası. Demir baglama kapasitesi 255 cikti. Normal degerler 120 ile 420 arası.
Doktor polivit , ferrum,zinco surup verdi. Kullananlar var mi ? Degerlerin artmasi icin ne yapabilirim? Bu arada hala emmeye devam ediyor. B12 si falan guzel cikti sukur.