Ah kızlar 2 yasına yeni girmiş bi oglum var , birde 12 gunluk 2. Oglum , bu lohusalıktanmı neyden bilmiyorum ama kendimi cok kotu hissedıyorum , günlerim okdr skıcı gecıyorki , ilk cocuguml ilgilenememek onun o halleri beni ck üzüyor , üstüne eşim cocuk dogdu dogalı sevgisi yok gibi gelıyor bana karsı , ilgi alakası yok , 12 gundur sadece saglık ocagı için bi kere cıktım dısarı , birdahada cıkmadım , ev artık üstüme üstüme gelıyor , bunalmaya basladım , karsımda kaynanam oturuyor konusmuyorum avluya da cıkmıyorum suratlarını görmemek için , napıcagımı sasırdım , lohusalık bitince geçermi bu hallerim bilmiyorum ama okdr kotuyum ,