Bulutaren Merhaba kizlar ya bugun tam 10 aylik olduk.. oglum uyumayi hic sevmiyor gunduzleri 20 dk dan fzla uyumuyor hele geceleri kabusumuz oldu arti 11 gibi yatiyrm ruyin dus aliyoruz mamamizi yiyoruz uyuyor 12.30da baslior uyanmalara park besiginde devamli saliiyorum dalsin die odakaranlik sessiz tum uyku duzdni olussun die yapmadigim kalmadi gece boyunca belkide 7 8 kere saalliyorumddur devamli uyaniyor bi deliksiz uyumadigi gun yok.. Sizler neler yapiyorsunuz Allah askina bilen uygulanayan varmi biseyler eskiden bole olup duzelen bebek varmi acaba fikirlerinizi soyleyebilirmisiniz❤
PrensesRavza Bulutaren gece 11 12 gibi yatıyor 2 de 3 de 4 de hep saat başı kalkıyor meme de sürekli bazen doymuyodur dıye mama veriyorum ama alakası yok yani yine uyumuyo bende bütün gün sersem gibi dolaşıyorum etrafta
Azzz Bulutaren bence o sizi istiyordur benim kızım da dokuz aylık bu dönemde bağlılık artıyormuş. Uykusu da çok kötü. Yanımda uyuttugum zaman uyku süresi bariz artıyor.
tgbmhr o memede uyuyor ben uyuşmul bir vaziyette sağıma yatmaktan kalitesiz uyku ile dahada yoruluyorum 🤪🤪
Bulutaren tgbmhr keske benimkidd ole ugusaydida sagima yatip uyuuablseydim kuzum ya kolum koptu sallamaktan park besigi
Bulutaren PrensesRavza fix herseyleri 1 dede uyusa sabahin 6 sinda uyanior sanki tum gun uyumus gibi bide enerjik sonra 9.30 da tekrar yatior 1 saat sonra yine kalkiorr offf cok zor valla
Sinon Benimkide 1 yaşına girmek üzere maalesef memede uyuyor gece uykusu 2 ye kadar güzel 10 11 gibi yatıyor sonra saat başı meme sabahta zorla 7 ye kadar yatırıyorum sonra 8.30 gibi yine uyuyor 3 uyku yapıyor uykusuzluğa ve meme açık gezmeye alıştım 🤷🏻♀️umarım geçer bu günler
Bulutaren Sinon gecermi bu gunler valla bilmiyorum ama gecsin biran once uyksuuzluktan sinirli sinirli dolasiyorum evde basim agrio yanliz birakip wc ye dahi gidemiyorum
Bulutaren Azzz canim babasina daha cok duskun nedense bdni deil babasini ariyordur kesin 🤣🤣🤣 saka biyana yanimda yatirsam kesin duser yere cok hareketli birdedeli gibi uatior ordan oraya ordan oraya donup duruyor
Mrv3458 Benm bebekte 8aylık gece saatte bir kalkar emer. sallanmaktan anlamıyo zaten bazen kalkamıyorum artık uykusuzluktan yorgunluktan , sallıyorum ama yok daha çok ağlıyo emcek illa. Gündüz bi kere 15-20dk uyur gecede 11-12gbi uyur işte oda kurulu saat gbi 1 saati geçirmez uyanır emer Büyüdükçe düzelmiyomuymuş ya 🤔
Bulutaren Mrv3458 valla buyudukce dahada zorlasti hicmi uyumaz nasil enerjik bu kadar anlamadim gitti benimki emmiyor bem yatmadan oncemama veriyorum ek gida sonra dus so ra yatak hopp 2saat sonra hersaat basi kalk
PrensesRavza Bulutaren bizim ki 5 e kadar saat basi uyanıyor sonra uyuyo 7 de bi kalkıyor 10nda tekrar bi saat ama sonra hep beraberiz sağlıklı olsunlar da buna da razıyız 😍
Mervesenolmertt 🤦♀️Hepsimi ayni bu bebeklerin yaaaa 3 4 cocuk sahibi olanlar nasil dayaniyo bu duruma onlar uyuyomu acaba ben bi taneden snra cesaret edemiyorum artk