esradgzl madem ki bir sıkıntı yokmuş ben şahsen çok kafaya takmamanızı öreniyorum siz bol bol konuşmaya anlatmaya devam edin. Kızım nerdeyse 2,5 yaşında, 2 yaşına geldiğinde tek tek kelimeleri var ama cümle kurmuyodu istediği şeyleri beni götürerek aldırıyodu. Şu zamana kadar tv telefon hiç izlemedi. Sürekli kitap okurum o yüzden acayip kafaya takmıştım eyvah konuşmuyo diye. Şu an özellikle son 1-2 aydır cırcır böceği gibi kendi kendine şarkılar söyleyip masal bile anlatıyor her şeyi kaydetmiş ve zamanı geldiğinde ortaya çıkarttı 😀. Bunu tamamen siz başka bir sıkıntısı yok dediğiniz için anlattım bazı şeyleri zamana bırakmak gerekiyor bence.