havuctarator Benim kızım da 3 aylık oldu. Hep tulum giydirdim bu zamana kadar şimdi de lcw den 1,5 tog bir uyku tulumu aldım. Dışarısı için de hm den dışı peluş içi penye bir tulum aldım. Evin içi gündüzleri 26 geceleri 22-20 dereceye kadar iniyor. Yeterli geliyor. Çok kat kat giydirmeyin bence hareketleri kısıtlanmasın, göğüs kısmını kontrol edin sıcaksa üşümüyordur. Kışın ısınma şeklinizi bilmiyorum ama tulumların tog değeri yüksek olandan alabilirsiniz😇