Başta hamura elini birden daldırınca zor toparlıyorum bende ya spatula ya tahta kaşıkla başta sıvıları katip karıştır sonra katılaştıkça artık kasık dönmeyince elini daldir daha kolay oluyor. Ben bide makine kullanıyorum tavsiye ederim büyük kurtarıcı