Herkese merhaba, beş aylık oğlum geceleri çok sık uyanıyor saat başı bile diyemem daha sık. Dördüncü ay atağı çok zor geçti bitince düzelir sandım ama bu problem düzelmedi. Zaten doğduğundan beri kesintisiz iki üç saatlik uykuları yok malesef. Mama ve meme birlikte besliyorum en başından beri. Acaba açlıktan mı uyanıyor diyerek gece yatmadan verdiğim mamayı artırmayı denedim ama hiçbir işe yaramadı. Bir doktorun paylaşımında aşırı beslenmenin gece sık uyanmaya sebep olduğunu anlattığını gördüm. Acaba fazla ya da sık mı besliyorum o neden olabilir mi? Bu ay doktor kontrolümüz olmadığından soramadım size danışmak istedim böyle bir şey yaşamış olan ya da bilgisi olan var mı? Beş aylık bebek anneleri siz kaç cc mama veriyorsunuz gece tekrar besliyor musunuz?