Arkadaşlar sizinle bişey paylaşmak istiyorum benimle aynı durumda olan varsa tecrübelerini paylaşabilirmi.
10 gün oldu doğum yapalı doğumum hamd olsun okadar güzel geçtiki sonra uykusuzluk zorladk şimdi şimdi onada alısır oldum ama yanımda bırılerk sureklı hala yardıma ihtiyacım oluyo bebek sureklı kucagımda ıhtıyaxı asla bıtmedıgı ıcın bırakamıyorjm yanı yanımda bırı olmasa normal hayatımı asla surduremem ne yemegımı onume koyabılırım ne temızlık yapabılırım yanl yemek yemege giderken mutlaka bırı hazırlarsa hazıra gıdebılıyorum oda benegı tutarlarsa demem o ki ben kızımla yanlız kaldıgım zaman normal hayatımı nasıl sürdürecem yemek yeyıp tuvalete nasıl gidicem her dakakı ısım onunla daha kucum dıyemı boyle yanı normal hayyata donebılcekmıyım lutfen dalga gecmeyın🤷🏻♀️ Bebegı uyuttugum zamanda ben de uyuyorum bos vakıt oldu diye cnkü gece anca 3 saat falan uyuyabılıyorum me dıkısten cektım ne dogumda ne gazda cok sükür ama bu düzen benı cok zorlayacak gibi uzun oldu kusura bakmayın bama yardım edersenız sevınırım tecrubelı anneler♥️