Elifin-annesi Kizlar ben bi ara gida yardimina başvuru yapmiştim baya oluyor 2 sene falan onun için gelmişler bilgi güncellemesi yapiyoruz gerci reddedilmiş dedi anlamadim ne işi yariyacak ?böyle bişey duydunuz mu daha önce
Momonlyn Elifin-annesi Bişeylere imza attınız mı? Geçenler de bir post okudum kaymakamlıktan geldik diyip imza attırmışlar, o yüzden soruyorum 🙄 Ama bilgi güncellemesi için de kapıya gelmekte ne biliyim ilk kez duyuyorum
allahimsabirver Elifin-annesi tuhaf nasıl başvurunuz reddeldiği halde gelirler zaten başvuru kabul edilseydi evet adreste gerçekten başvuru sahibi mi oturuyor diye geliyorlar ama başvurunuz kabul edilmediği halde neden gelirler
Sema_arya_linda17 Elifin-annesi bugün banada geldiler eve de girdi bir genç kızdı bişeyler sordu imza attırdı gitti birde mektup verdi size verdiklerinin aynısı umarım kötü bişey değildir
Elifin-annesi Momonlyn evet attim🙄 broşur falan verdi bi de o zaman ikinci çocugum yoktu onun ismini falan söyledi buraya taşindigima bir ay olmadi burayı bulup gelmiş 🤷♀️
Sema_arya_linda17 Elifin-annesi inanın bilmiyorum bende ne olduğunu anlamadım sorular sordu sadece bebeğim kucağındaydı bakamadım bile neye imza attığıma umarım kötü bişey değildir
Sema_arya_linda17 Elifin-annesi kimseye güvenmemek lazım dünkü Bağcılar olayından sonra psikolojim allak bullak oldu benim birde üstüne bu kasıtlı yapılmış bişey değildir umarım insanın aklına her türlü şey geliyor artık 🤦🏻♀️
Derinsart İns kötü değildir ama keske imza atmasaydnz isim yazsaydınız cok gerekliyse🤷🏻♀️ Artk hersey olabiliyor malesef