Moana __mom aslında pek takmıyorum nazarı falan. Geçen yine paylaştım. Üç gun boyunca ağladı bir türlü durduramadı uyumadı. Bende ona yordum bidaha da paylasmicam
leylasnsy __mom doğduğundan beri paylaşım yaparım 😃 çok şükür hiç bişi olmadı. Şuan 2 yaşında hala paylaşırım 🤣
Acemianne26 __mom Ben rahat rahat doğduğundan beri paylasiyordum (7aylik) bişey olmaz diye düşünüyordum ama geçenlerde çok güzel resimlerini çekmiştim baya da güzel çıkmıştı çok kişiden yorum aldım vs akşamına birşey yaşadım ve korktum açıkçasi çok şükür oğluma bişey olmadı ama eşyam zarar gördü ben enerjiyi çektiğini düşünüyorum
Lidya-t İlk günden peri paylaşıyorum hiç bir şey olmuyor olmazda zaten telefondan bakmakla nazar değmez
__mom Acemianne26 zaten nazar eşyadan çıkmazsa kişiden çıkar diyorlar o yüzden birşey kırılması iyi derler kişiye gelmesin diye Allah korumuş sizi bende atmayı düşünüyorum ama böyle korkularımda var
Acemianne26 __mom Evet gerçekten bende bu konuda çok inat ettim bişey olmaz vs diye geçen başıma gelen şey beni çok korkuttu ki üzerine bır süre paylaşım yapmicam, nazar değiyor kendi kendimize bile değdiriyoruz illaki kötü gözle bakmaya gerek yok
Nehirasu __mom valla ben nazara inanmazdm ama artık inanıyorum misal kızımla fotoğraf toplasan 3 kez paylaştm kızım huzursuz oldu mızmıx geçti birkaç gün bana birinde aft çıktı tüm ağzımda birinde kulağımın içinde çıban çıktı birinde tansiyon yerlerde gezdim yani mümkün mertebe paylaşmamaya özen gösteriyorum rabbim koruyor sağolsn babam ve annem hatim indiriyor sürekli duasını okur gözü olanın gözü çıksın ne diyelim pis nefis işte
tatlismelegim __mom bebeğinize sürekli nazar değdiğini düşünürseniz hep mutsuz olursunuz.Herkesin evladı kendine çok güzel ama nasıl güzel yabancı bebek ve çocuk mankenler var ben hep diyorum ki onlara bişey olmuyorsa bizimkilere de olmaz:)
babymi __mom bebeğim 20 günlük ama şöyle söyleyeyim eşimle ne zaman fotoğraf paylaşsam o gün %100 kavga ediyoruz net yani.
Wanderlust __mom herseyi nazara yormuyorum bebeklerin her gunu bir olmuyor. Nazardan olsa hersey fenomenlerim veya unlulerin cocuklarinin bir duzgun gununun olmamasi lazim herkes kotu gozle bakiyor bir suru beddua eden dahi var malesef ulkemiz insani cok acimasiz. Cok sik paylasim yapmam ama paylstigimda da bir sorunla karsilasmadim. Ne kadar cok olumsuzu dusunurseniz o kdar cekersiniz ben buna inaniyorum 🌸
-_-hUysUzvetatlikadin Wanderlust ama bazı insanların içlerinden kötü niyet geçmese de nazarı değiyor bence ya. Ünlülere de oluyordur kesin de biz bilmiyoruzdur. Ben gözlerimde şahit olduktan sonra iyice inandım yani. Rafta duran bardak hiç birşey yokken kendiliğinden nasıl çatlayıp kırılır ya cidden çatırdadı kendi kendine
Rez __mom nazar haktır evet inanıyorum da değiyor da ama yine de paylaşıyorum bi şekilde o nazarı kovmak lazım :))
Meryem_Cansever __mom değiyor canım hemen nas felak ayet’el kürsi nazar duası okuyorum sakinleşiyor ben fotografını attıgımda yüzünü kapıyorum saten ona rağmen değiyor bayadır paylaşmıyorum rahatım valla
Meryemhk Uyuyan çocuğum kim görse o gün ne uslu dese çocuk o gün durmuyor uyumuyor artık kimseye gostermiycem demeye geliyor
-_-hUysUzvetatlikadin __mom batıl inançlarım yok ama nazara gerçekten inanıyorum artık ne zaman oğlumu biri çok beğense sevse ya hastalanıyor ya huysuzlarnıyor ya da düşüp kafasını yarıyor ilk başlarda tesadüf diyordum ama herhalde yıldızı mı düşük nedir bilmem etkileniyor yani ve kafasını yapmasındaki iz kaldı geçer mi bilmiyorum
mavikalpefe124 __mom ne zaman bir foto paylaşsam bebeğim o gün huzursuz değişik bir halde oluyordu. Şimdi paylaşmak mı ? Asla. Değiyor bence