Beybisúlar dun aldım e bebekten oglum 5 bucuk aylığa doğru gidiyor. Kilo almasına destek de bulumuyormu.
Ben şekersiz ve glütensiz aldım. İçime böylesi sinerdi. Gece hic uyumuyo ay onun icin aldım. Dun gece verdim 5’saat ilk defa kesintisiz uydu masallah oğlum.
Tatsız oldugu için şeftali rendeledim karıştırdım guzel yedi. Kullanıp memnun olan arkadaşlar varmi ona göre stok yapıcımda 😂🤭
Bu arada yavaştan ek gıdaya da başladık.