Beysat94 Arkadaşlar merahaba,13 gün önce doğum yaptım ama erken doğum olduğu için bebeğim şuan da kuvez de kalıyor.Bende sütümü sağıyorum ama son iki gündür sütüm de azalma oldu öncekilere göre.Bu neden olabilir?azalmaması için önerileriniz var mı acaba?Birde bebeğimi henüz kendim emzirmedim bebek Emerse fazlalaşır mı?
Hohomoromu Beysat94 bebek emerse muhakk fazlalasacktr benımde oyle oldu bi damla süt kalmamıstı emmeye baslaynca yeniden geldı ama hemen değil tabı süt arttırıcı caylar alon eczaneden bestlak diye bi damla var süt arttırıcı onu kullanablrsnz su tuketn bol
Beysat94 Hohomoromu Hohomoromu günde 4 litreyi geçik su içiyorum aslında.Önerdiğiniz şeyi de bir deneyim bakalım teşekkür ederim :)