tatlismelegim .Çocuğun annesi de hayatta böyleleri önüne hep gelicek biraz güçlü ol kızım falan dedi.B
Aklınızı kendinize saklayin deseydin keske😬
Ayar oluyorum böylelerine , daha iki yaş ne anlatıyorsun😬😬
Kızınizla duygularıni konuşun , yönlendirmeye çalışın bu tarz çocuk kitaplarını inceleyin beraber , yani korkmak öğrenilen birşey , dhaa nasıl tepki vereceğini bilmediği için yüzünü kapatıyordur kuzum benim 🌼