Kevserozdemir Arkadaşlar bebeğim doğduğunda sütüm yetmemişti günde 1 2 kere mama verıyorum en iyisi sma diye onu aldım falat onu kullandığında öok kusuyo şuan 2aylık mama öneriniz varmı
Whatornot Kevserozdemir bebelac gold önerdiler bana ama sağarak veriyorum sütüm de yettiği için almadım isterseniz araştırın bi
SCerenY Kevserozdemir yenidoğanlara doktorlar hipp cambiotic öneriyorlar ama bizde kabızlık yapmıştı. Aptamil conformil kullandık hep
Sla7723 Yenidoğan döneminde gaz yapmasın diye de doktorumun önerdiği mama hipp combiyotik di deneyebilirsiniz biz çok memnun kaldık o dönem