Bebeğim 23 aylık ve daha ön bıngıldak kapanması. 18 aylık kontrolün doktorumuz kapanmadıgını ama kafada bir büyüklük olmadığını. 2 yaşına kadar kapanması gerektiğini ve D vitamini kullanmamız gerekli olduğunu söyledi. Ama kapanma olmadı daha. Aranızda bunu yaşayan oldu mu? Siz neler yaptınız?