PoyrazAtam 27 günlüğüz. Bebeğimin yüzü ve kulak memesi komple isilik oldu. Her emdiğin de yeniden kabarıyor bazı yerler kurudu. Acil çözüm önerisi olan.
Ebru-isil PoyrazAtam isilik değil de büyük ihtimal bu olabilir https://m.sabah.com.tr/bebegimvebiz/bebek/2021/01/15/bebegin-yuzundeki-sivilceler-nasil-gecer-sivilce-milia-kurutma-yontemleri/amp
Whatornot PoyrazAtam emdikten sonra oluyorsa eğer ya gıda alerjisi olabilir ya da laktoz enzimi konusunda sıkıntı olabilir doktora görünmekte fayda var
PoyrazAtam Ebru-isil emzirdikten sonra artıyor bir saate sönüyor ama bazı yerdekiler kalıyor ve kuruyor. İltihaplı isiliği daha çok benziyor. Sarı renkte kuruyanlar.
Bhrm16 Whatornot buna kesinlikle katılıyorum ilk bebeğimdi götürdüm doktora yenidoğanlarfa olur dedi gözenekleri açılmadığı için sonraki zamanlarda alerjisi çıktı süte teste çıktı yavrum yüzü sivilce içindeydi
PoyrazAtam Whatornot en hafif kortizon krem verdi 3gün kullanacağız. Geçmezse eğer cildiyeye görünecekmişsiz.