Merhaba, bebeğim 1 buçuk aylık. Uzmanlar diyor ki bebeğinize yaptığınız her şeye bir ninni/şarkı belirleyin ve onu söyleyin. Emzirirken, banyo yaparken, alt değiştirirken vs. Siz emzirirken hangi ninniyi/şarkıyı söylüyorsunuz ya da söylüyor musunuz merak ettim 😊