Bozay Arkadaşlar işe başlayacağımdan süt stoku yapmam gerekiyor.Lansinoh un pompasını önerir misiniz elektrikli.Aranızda kullanan var mı? Ve ya başka marka önerileriniz varmıdır?
HEY03D Bozay ben e bebekten baby plus aldım çok memnunum lansinoh fiyatı pahalı diye bunu almıştık çok memnunum