Tüm yazdıklarınızı ağlayarak okudum. Kızım 9 buçuk aylıkken ateşli havale geçirdi. 2 hafta olacak son nöbetini geçirdi 😞 2 gün yoğun bakımda kaldık nöbeti çok uzun sürdü. Kayseri’de özel bir doktora götürüyorum eeg istedi inşallah temiz çıkar 😔😔😔 Ateşli havaleyle ilgili bir bilginiz var mı? Sizin çocuklarınızda ateş oluyor muydu? Çok kötü bir durum Rabbim hepimizin evladını korusun