Elizto size de çok geçmiş olsun.
Bebeğim 8 bucuk aylık. İlk nöbetini 6 aylıkken geçirdi. Sadece dalma değil morarma nefes alamama vs vardı 1 dk sürüyordu. Yatış vs oldu kaç defa
İlaca başladık. 1 bucuk aydır şükür bu şekilde nöbet yok ama. Bir iki defa 5 10 sn arası böyle korkar gibi sabit gözlerini bi yere dikti. Dalıyor sonra geçiyor. İşte o dalmada mı çok riskli bilmiyorum. Biz gen testi verdik sonuç bekliyoruz. Geri kalan her sey şükür iyi çıktı ama gerçekten çok yıpratıcı bi süreç. B12 iğnesi vuruyoruz şu an. Metabolizma doktoruna da götürdük.