Arden_ Ben hamileliğin 3. Ayından sonra da emzirirkende boyadım doktoruma danışmıştım özellikle içerisinde amonyak olmayan bitkisel boya tercih et demişti
Arden_ Benimdunyamm ben çikolata kahve yaptırdım saçlarımda çok beyaz var diye boyuyorum ama açıcı falan kullanmamak lazım diye biliyorum diplerine değdirmeyecekseniz de sorun olmaz bence