Vilay 1.5 aylık bebeğim emerken resmen ağlıyorum göğüs ucu sızlıyor emmediği zaman da ağrıyor yaşayan var mı nasıl baş ettiniz annelerim🙏
Rjdbek-ala27 Vilay benim de öleydi gümüş kapak aldım birde garmastan diye bi krem var ondan aldım iki sürmede düzeldi ama tabi gümüş kapağı sürekli kullandım
Rjdbek-ala27 Vilay o dediğim krem bebeğe zarar vermiyor ezcaneye sor her emzirmeden sonra sür ve gümüş kapağı tak o hemen yumuşatıyor bebeğini emzirirken silmene falan gerek kalmıyor meme reddi de yapmıyor
Asel0309m Vilay ilk başta hassasiyet olması normal ben silikon koruyucu kullanmıştım. Ve en önemlisi doğru emzirmen lazım tek ucu değil kahverengi kısmıda bebeğin ağzında olmadı lazım o zaman ağrımaz
Efelar8 Vilay gümüş kapak muhakkak kullan e bebekte 200 tl ucu geçene kadar da zeytinyağı yada kantaron yağı kullan. Meme ucuna buzdolabı poşeti kullan o bölgeye göre kes poşeti koy rahatlatıyor. Gümüş kapak kullanmayacaksan eğer bunu yap.