Tam 6. Aya geçtiği gün yani 180 günlükken mi geçiş yaptınız?
narlinco 1 hafta önce verdim 6 aylık olmadan
narlinco hayır maması bitince yani 6 ay 20 günlükken.
srtalc3007 ek gıdaya da 5 aylıkken başladım