Bebeğim ayın 29′unda 3 aylık olacak. Son iki gündür çok fazla uyku isteği var. Bir iki hafta önce çok güzel sesler çıkartirdi. Son günlerde nadir ses çıkarıyor.Oynadığımiz zaman gülüyor ama genel anlamda durgun. Normalde zor bir bebekte değil ama şimdi daha bir durgun bu dönemde böyle bir durum yaşayan oldu mu. İnternetten araştırma yaptığımda uyku hali ile ilgili menenjit falan yazıyordu. Cumartesi günü kontrolumuz var zaten ama erken mi götürsem acaba bilemedim.