Talha_kus0 tükürük bezleri çalışmaya başladığı için tükürük üretiyor ama yutkunma becerisi çok gelişmediği için yutamıyor bu da salya olarak akıyor 1 aydır benim bebeğimin de akıyor salyası 3 aylık olacağız yarın biz de. Diş çıkaracağı zaman daha da artacakmış