Ozzzzz kızım da aynı. 4.5 buçuk aylık. Doğduğundan beri kucakta. Bazen oyun halısında 10 dkk kadar oynuyor, bazen 1 saniye bile durmaz. Otomatik sallanan, müzikli bir ana kucağımız var (salıncak gibi bondigo markası), içinde bazen 5 dkk bazen 20 dkk sıkılmadan ağlamadan duruyor. Onun dışında hep kucak. Kanguruya gelince, bende chicco go kanguru vardı o da dediğiniz gibi bacak kısmı sıkmaya başladı, sonra baby me discovery kanguru aldım ebebekten çok memnunum. Hem bel destekli çok rahat, hem bebeği sıkmıyor. Ebebekte deneyebilirsiniz almadan önce bi deneyin isterseniz