Kubranuremre inanın günde 6 7 kez burnunu yıkıyorum aspiratörle çekerken evde kıyamet kopuyo dışardan duyan bu çocuğu dövüyolar der ama öyle yapmazsam dediğiniz gibi asla açılmıyor. Buhar makinesi de kullanıyorum bi işe yaramıyor artık son çare hasteneye götürücem