Elifnesli ben tatlı vermemiştim şahsen çünkü tatlıya alışınca tuzluları kabul etmiyorlar. Meyveyi çok seviyorsa bir meyve bir kabak şeklinde yapabilirsiniz. Öğün değil mesela öğlen yapsanız gün içinde sürekli teklif edin zorlamadan, zorlayınca hepten inat ediyorlar. Benim oğlumda meyveyi çok seviyor kahvaltısında muhakkak meyve bulunduruyorum bende