Merhaba,
Benim oğlum 9 aylık oldu. Hâlâ dişlerde görünür bir şey yok. Bizimle benzer durumda olan var mı? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız, sonradan çok zorlandınız mı, belirtiler nasıldı? Oğlum geceleri uyanıp bağırarak ağlamaya başladı ama bir ilgisi var mıdır merak ediyorum