Esraaa55 evet tamda bu dediğinizden. İlk kendi laboratuvarlarında üreme gördüklerini, daha sonda dış laboratuvara gönderdiklerini söylediler. Sanırım ürüme yazan kendi sonuçları. Diğeri dış laboratuvarın sonucu diye düşündüm. Umarım öyledir yaa. 5 gündür küvezde cok özledim kuzumu 😭