Kızlar kızım 2 aylık, sadece memeyle besleniyor. Göğüc ucu yaralarım artık çok kötü oldu hiçbir şekilde emziremiyorum. Bi hafta kadar mama verip yaralarımı toparlamak istiyorum. Çünkü artık her öğün benim için bir travmaya dönüştü. Hangi mamayı almalıyım. Sanırım alerjisi de var henüz neye olduğunu bulamadık. En risksiz mama hangisidir. Bu süreçte sütümü sağmayı düşünüyorum sadece sağarsam sütüm kesilir mi? Dışarı çıktığımızda sürekli sütümü biberonla verdiğim için biberona alışkın ama yine de meme reddi yaşat mıyım diye korkuyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.