Efnanim Spinal ile doğum yaptım belimdeki ağrı hiç geçmiyor çok kötü bebeğimi bile kucağıma alamıyorum aynı durumu yaşayan var mı nasıl geçer bu ağrı
Busraata Efnanim 25gün çektim ben o ağrıyı hergün minoset içiyordum bi çaresi yok bence.Allah dayanma gücü versin
SuzanNaz Efnanim ahh o ağrı sezaryen dikişimden bile daha çok ağrıyordu bebeğimin altını alırken bile ağlamak istiyordum ağrısından neredeyse 2 ay çektim 😩
menek16 Efnanim spinal oldum 47 gün önce son bi kaç gündür bel agrısı yasıyorum ama bende fıtık da oldugu için spinalden mi fıtıktan mı kestiremedim henüz
Busraata Efnanim Normalde de çok belim ağrır benim evet o dönem geçti,şuanki ağrı sezaryen olmamdan kaynaklı oldugunu zannetmiyorum..