Kızlar bebeğim 1,5 yaşında. Doğduğu günden beri ne beşik ne montessori yatak hiçbirinde uyumadı hep benle yer yatağında yattı. Bu durumdan o kadar sıkıldım ki. 2 gündür kendi yatağına koydum yine bende yanına yatak serdim. Bin defa uyanıp bana baktı uyumadı. Halbuki yan yanayız ve görüyor beni . Ya ne olacak böyle Allah aşkına ben odasını ayırmayı düşünürken daha yatağına geçirtemiyorum🥹çok mutsuzum